Pudełeczko z góralską chustą

Niedawno byliśmy na góralskim weselu. Ponoć na tradycyjnym, góralskim weselu zawsze jest jakaś bójka. Tutaj obyło się bez ;-) Za to bawiliśmy się z przytupem i w stylowej karczmie. Chciałam, żeby prezent dla Państwa Młodych też taki był – w góralskim klimacie i z przytupem, ale także… „bezpieczny” ;-) Kierpce podbite blachą odpadły w przedbiegach (mimo, iż biegały całkiem dobrze!), a wygrał oczywiście najbardziej sztampowy i oczywisty prezent. Ino gdzie ten cały góralski szyk i przytup? Ano w opakowaniu! ;-)

góralska_chusta1

Papierowe pudełeczko ozdobiłam serwetką z wzorem góralskiej chusty. Zrobiłam je na wymiar, żeby mieściły się w nim banknoty dutki. W środku również jest ozdobione motywami z chusty, a życzenia znajdują się na dnie.

góralska_chusta2

Nie byłabym sobą, gdybym wręczyła Młodym zwyczajną kopertę. No dobra… prezent wręczał Hoganik, który już całkiem sprawnie chwyta różne rzeczy ;-) Lubię dawać upominki, które są wyjątkowe. A już największą radochę sprawa mi ofiarowanie czegoś, co zrobiłam samodzielnie. Szczególnie, jeśli udało mi się zrobić coś, co jest mocno spersonalizowane, albo dostosowane do okazji.

A jak wyglądała nasza zabawa na weselu, z małym dzieckiem pod pachą? Rewelacyjnie! Już od samego początku było wiadomo, że nasz syn to człowiek-impreza. Kiedy nie spał, był duszą towarzystwa i chętnie bawił się ze wszystkimi ciociami, wujkami i z dziadkami, a kiedy spał… to spał jak suseł i nic mu w tym nie przeszkadzało. Dzięki temu mogłam się bawić i tańczyć do woli. Wyskakałam się więc za wszystkie czasy, aż mi się mleko w cyckach ubiło na masło ;-)

2 Comments

Skomentuj

