Papier, kamień, nożyce i sznurek

Kilka tygodni temu nasza przyjaciółka miała urodziny. Lubię moim bliskim dawać w prezencie rzeczy wyjątkowe. W ogóle lubię rzeczy wyjątkowe, mam do nich słabość i uwielbiam od czasu do czasu takowe tworzyć. Postanowiłam więc, że prezent dla przyjaciółki w całości zrobię własnoręcznie. W efekcie, dostała więc od nas papier, kamień i… sznurek ;-) A gdzie nożyce? A więc, nożyce były użyte w procesie produkcji i nie byłabym w stanie obejść się bez nich.

ulove sutasz

Przyjaciółka otrzymała od nas sutaszowy wisior i kolczyki. Ponieważ lubi ona kolor niebieski i bardzo jest jej w nim do twarzy, wybrałam dla niej kamienie w pięknym, soczyście błękitnym kolorze. Niebieskie jedeitowe kule i drobne koraliki z czarnego onyksu obszyłam sznurkami w kolorze malachitowej zieleni, jasnoszarym i beżowym. Sztyfty w kolczykach, krawatka od wisiora oraz zapięcie wraz z łańcuszkiem są ze srebra próby 925. Smaczku dodaje posrebrzana zawieszka przy zapięciu, w kształcie serca i z napisem Made With Love – niby drobiazg, ale jednak miły :-) Sutasz jest dwustronny, ale niestety tej drugiej strony zapomniałam sfotografować. Gapa ze mnie.

Całość zapakowałam w papierowe pudełeczko, w tej samej kolorystyce, co sutaszowa biżuteria. Pudełeczko zrobiłam z origami – cztery kwadratowe kartki papieru, chwila składania i jaki efekt! Ozdobione jasnoniebieską wstążką z organtyny prezentuje się bardzo efektownie. Origami, to moje wielkie odkrycie ostatnich miesięcy.

Tworzenie tego prezentu sprawiło mi ogromną radość. Mam nadzieję, że nie mniej przyjemne będzie się go nosiło ;-)

ulove_box

One Comment

Skomentuj

