Mapa Marzeń 2017

Od kilku tygodni czuć wiosnę w powietrzu. Bardzo się cieszę, bo czekałam na tę wiosnę już od wielu miesięcy. Wreszcie nadszedł czas spacerów i pikników na świeżym powietrzu, wreszcie można otworzyć na oścież wszystkie okna i cieszyć się słońcem. Zawsze z nadejściem wiosny zaczynam żyć na nowo i… zaczynam snuć nowe marzenia!

Od kilku lat na wiosnę zawsze tworzę Mapę Marzeń i zawsze z lekkim dreszczykiem emocji czekam na ten dzień. To jest jedno jedyne takie popołudnie w roku, kiedy wszystko inne schodzi na dalszy plan, kiedy nie ma mnie dla nikogo, a dla mnie istnieją tylko i wyłącznie moje marzenia :-) Kiedy rok temu tworzyłam swoją Mapę, to spodziewałam się, że spora część z umieszczonych na niej marzeń na pewno się ziści. (Gdyby Mapa Marzeń nie działała, to z nie zachęcałabym innych do jej tworzenia i z całą pewnością nie pisałabym o tym w internetach!) Ale kiedy teraz, po kilkunastu miesiącach zaczęłam myśleć o kolejnej Mapie, z zaskoczeniem odkryłam jak wiele marzeń z tej zeszłorocznej już zdążyło się spełnić!
Uchylić Wam rąbka tajemnicy? Proszę bardzo!
Na początku kwietnia umieściłam na mojej Mapie Marzeń kilka zdjęć przedstawiających rodzeństwo, dwójkę-trójkę małych dzieci, które wspólnie się bawią i przytulają. W połowie stycznia mój syn już dawał buzi w czółko swojej młodszej siostrzyce :-) (Tak, tak, dobrze liczycie! To marzenie zaczęło się spełniać od razu!)
Ale sza! Miał być tylko rąbek! ;-) Dodam tylko, że poza tym jednym, zrealizowało się też sporo innych marzeń, których nawet się nie spodziewałam, a kilka innych jest właśnie na prostej drodze do tego, żeby się spełnić.

W tym roku pierwszy wiosenny nów przypada na 28 marca. I ja właśnie wtedy będę tworzyć swoją kolejną Mapę Marzeń. Już od kilku dni mam motylki w brzuchu na samą myśl!


W zeszłym roku napisałam bardzo obszerny tekst o Mapie Marzeń. Jeśli ktoś chce dokładniej zgłębić temat, to polecam zerknąć.

IMG_20170320_131734

Rok temu wycięłam z jakiejś gazety to zdjęcie i umieściłam na swojej Mapie Marzeń. W tym roku podobne obrazki widzę codziennie w swoim własnym domu :-)

Skomentuj

