Share Week 2017

O co chodzi, możecie dowiedzieć się tutaj. A ja od razu przechodzę do rzeczy, czyli do polecanych blogów. (Po kliknięciu w logo przeniesiecie się na blog)



Qrkoko_Logo_Male

Każdy, rękodzielnik prędzej czy później trafi do Qrkoko. To blog pisany z prawdziwiej rękodzielniczej pasji. Od dwóch lat Agata prowadzi fantastyczną akcję CraftMonday, pod tagiem #CRMD w mediach społecznościowych – w każdy poniedziałek  setki rękodzielników prezentują swoje najnowsze prace. Poza tym, u Qrkoko znajdziecie mnóstwo tutoriali szydełkowych, koralikowych, biżuteryjnych itp. oraz sporo przydatnych tekstów dotyczących rękodzieła zarówno jako pasji, jak i sposobu na życie.
hmmm… Właśnie sobie uświadomiłam, że w każdym ze zdań użyłam słowa „rękodzieło” lub „rękodzielnik”. Ale chyba nie da się pisać o Qrkoko inaczej. (O! Pierwsze zdanie bez rękodzieła!) Agata stworzyła wokół siebie wspaniałą społeczność ludzi z pasją. Dzięki niej, wiele osób tworzących śliczne rzeczy w zaciszu swojego domu, zaczęło poświęcać temu więcej serca i dzielić się tym z innymi. To fantastycznie, bo jeśli masz w domu cudowny skarb i chowasz go przed całym światem w szufladzie, to jesteś wobec świata na prawdę bardzo nie fair.



nishka

Jak śpiewał kiedyś słynny polski skrzypek i wokalista: „Nishkę wszyscy znają i czytają!” ;-)
Ja, blog Natalii odkryłam kilka lat temu. Totalnie pochłonęły mnie te wszystkie teksty o dzieciach, związkach, rodzinie, o byciu kobietą. Czytałam i mówiłam do siebie w myślach „No, mądre, mądre… Jak kiedyś będę dorosła, będę miała męża i dzieci, to koniecznie muszę sobie to przeczytać jeszcze raz!”. Tematy dotyczące dzieci kilkuletnich i starszych, związków ze stażem itp. były dla mnie totalnie odległą abstrakcją.
Teraz tak się wszystko poukładało, że moje dzieciaki i syn Natalii są w podobnym wieku, że już zaczynam żyć życiem podobnym do tego, którym żyją dorośli ludzie w stałych związkach (mimo iż wciąż nie czuję się dorosła!) i coraz częściej teksty na blogu Nishki zaczynają mnie dotyczyć. Fajnie, bo nie mogłam doczekać się tego momentu :-)




logo-001

O Mamy Gadżety wspominałam już rok temu i ten blog niemal otarł się o moje TOP 3, niczym La La Land o Oscara w Kategorii Głównej. Marysia odwala kawał doskonałej roboty! Nie tylko doradza jakie gadżety mieć musi każdy człowiek, który ma w domu małoletnich lokatorów, jakie mieć powinien, a które lepiej omijać szerokim łukiem, ale też podpowiada jak być ogarniętym rodzicem i jak nie zwariować do reszty zanim wszystkie brudne pieluchy definitywnie wyprowadzą się z naszego domu. A to wszystko napisane z humorem i lekkim piórem (czy może raczej lekką klawiaturą?). Lektura obowiązkowa dla każdego rodzica!



One Comment

Skomentuj

